Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kryho79
    odpowiedział(a)
    dzieki kolego za odpowiedz, wlasnie jeszcze nie wiem czy będe probowal wydlubac (bo kluczyk jak w zalaczniku i nie wiem jak sie do niego dobrac by wydlubac pastylke - wczesniej ktos w tym watku pytal o to ale nie widac juz zdjec i nie wiem czy to ten sam kluczyk mial).
    mam jeszcze na oku nowy oryginallny o oznaczeniu 1K0959753N , ale ten zas jest bez grota i znow nie wiem czy gdzieś głowke z grotem kupię co by po dorobieniu wchodzil gladko do stacyjki. Jak juz zakupie kluczyk w calosci to jeszze pozostanie mi zakup jakiegos interfejsu i tez nei wiem jaki co by pasowal i pod mojego szkodnika i vw sharana 2001. Powoli mnie to przerasta bo juz z 10h przesiedzialem na necie i dalej nie mam nic ruszonego
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • manfred2
    odpowiedział(a)
    Witam.
    Podejdzie ten pilot ale będziesz miał problem żeby go rozebrać.
    jak rozbierzesz go to trzeba cewkę wylutować i w to miejsce wkleić transponder.
    No chyba że jest nowy czysty to wkodowanie immo.
    pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • kryho79
    odpowiedział(a)
    czy pilot o oznaczeniu 5K0 959 753 AG

    Witam,

    czy do octavia 2009 FL taki pilot podejdzie? 5K0 959 753 AG

    z góry dzieki za ifno.

    Zostaw komentarz:


  • karoldab82
    odpowiedział(a)
    kowaltom99, kolego to inny typ pilota. Kupiłem ten ze srubką i co się okazało on się inaczej rozbiera niż ten pilot co mam oryginalny. Poza tym płytka wchodzi tam prostokątna (ta pod przyciskami) a w 02fl panie jest zupewnić inna płytka która zwęża się i jakby dochodzi aż do grota (sprężyna z grotem po lewej a płytka w drugim rogu)

    kowaltom99, sprężyna pracuje bo otwiera. Juz namierzyłem problem. Te dwa plastiki co trzymają grot one mają takie wgłębienią. Jedno z nich mi się wytarło i dlatego nie trzyma grota.


    Ja będę miał chwilkę to wrzucę foty jak to wygląda.

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez karoldab82
    Witam. Na wstępie przepraszam za ewentualny OT.
    Potrzebuję pomocy a w szukaczce znalazłem klucz...scyzoryk itd.
    Przechodzę do konkretów
    Posiadam O2fl i ostatnio....wczoraj musiałem coś zrobić nie tak z moim scyzorykiem. Albo mi upadł (99% nie) albo usiadlem na niego dupskiem kiedy miałem go w tylnej kieszeni....
    I tak. Otwiera i zamyka się ale jest problem z blokadą po otwarciu i zamknięciu. Otóż nie używając cypelka mogę śmiało go złożyć. Luźno klucz lata i nie wiem o co kaman.
    Próbuje to rozebrać. Dochodzę do baterii i...stop
    Na YouTube są filmiki z innymi scyzorykami od b5 od Octavii ale nie ma mojego konkretnego....
    Proszę o pomoc....

    Pod nalepką z logo skoda (musisz ją oderwać) masz śrubkę.
    Prawdopodobnie pękła Ci sprężyna - albo jakiś plastik wewnątrz.
    Można kupić samą obudowę kluczyka i podmienić - tylko uważaj bo w tej części z grotem znajduje się kapsułka IMMO.

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Może to coś pomoże , Demontaż kluczyka grupy VW

    Zostaw komentarz:


  • karoldab82
    odpowiedział(a)
    Witam. Na wstępie przepraszam za ewentualny OT.
    Potrzebuję pomocy a w szukaczce znalazłem klucz...scyzoryk itd.
    Przechodzę do konkretów
    Posiadam O2fl i ostatnio....wczoraj musiałem coś zrobić nie tak z moim scyzorykiem. Albo mi upadł (99% nie) albo usiadlem na niego dupskiem kiedy miałem go w tylnej kieszeni....
    I tak. Otwiera i zamyka się ale jest problem z blokadą po otwarciu i zamknięciu. Otóż nie używając cypelka mogę śmiało go złożyć. Luźno klucz lata i nie wiem o co kaman.
    Próbuje to rozebrać. Dochodzę do baterii i...stop
    Na YouTube są filmiki z innymi scyzorykami od b5 od Octavii ale nie ma mojego konkretnego....
    Proszę o pomoc....

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Czyli biorę taki kluczyk +IMMO przekładam lub koduje i dorabiam grot i VCDS-em koduje pilot-wszystko :?: Aha mam zwykły kluczyk i dokładany pilot centralnego bez alarmu.

    Zostaw komentarz:


  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez dawcio
    Panowie już zgupiałem chciałem zrobić tak jak pisał Enriquez, przekładając immo ze starego kluczyka....
    da rady :?: Czy muszę sprawdzić sterownik czy obsłuży scyzoryk
    Kluczyk = IMMo + PILOT
    co ma sterownik do immo, jak juz go masz

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    Dziś udało mi się zakończyć temat kluczyka scyzoryka w mojej Miętówce FL 2009.

    *** Centralny zamek i alarm
    1. Należy się zaopatrzyć w pilot HLO 1K0 959 753 N - około 35 PLN
    2. Używając VCDS należy przejść do Modułu Elektryki 09 --> Adaptacja
    3. Wybieramy kanał 1
    4. Domyślnie jest ustawiona wartość 7, należy zmienić na 1 (lub 2, 3, 4 jeżeli się ma większą liczbę pilotów do zakodowania, 1=1 pilot; 2=2 piloty itd.)
    5. Co ciekawe nie jest aktywny przycisk Test, więc od razu zatwierdzamy.
    6. W ciągu 15 sekund trzeba wcisnąć na każdym z pilotów przycisk otwierania.
    7. Przyjęcie pilota do pamięci sterownika potwierdzi jednokrotne mignięcie kierunkowskazów.
    8. Wychodzimy z adaptacji i pilot(y) powinny działać.
    9. Uzyskany w ten sposób działający pilot otwiera/zamyka drzwi, otwiera sam bagażnik, uchyla i domyka szyby przednie (heh, no bo tylne na korbkę są )
    Panowie już zgupiałem chciałem zrobić tak jak pisał Enriquez, przekładając immo ze starego kluczyka....
    da rady :?: Czy muszę sprawdzić sterownik czy obsłuży scyzoryk

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Ja mam złe doświadczenia po docięciu grota w markecie - być może przypadek, nie wiem. Generalnie nie wyglądał jak fabryczny - odsłonił się stop mosiądzu i były nierówne krawędzie. Nie podobało mi się to.

    Co do wymiany kompletu to jest to do wykonania w 20 minut - żadnej stacyjki nie trzeba odkręcać - wystarczy wymienić samą wkładkę, która jest odkręcana od tego żelastwa. To, że facet to sprzedaje w komplecie nie oznacza, że trzeba od razu wymieniać napęd stacyjki.

    A co do śrub zrywalnych to jest to po prostu śmiech na sali. Wystarczy lekko puknąć młotkiem poprzez jakiś szpikulec i się odkręcają palcami. To jest "zabezpieczenie" dla Twoich oczu, bo odkręcisz te śrubki jakbyś się uparł w 30 sekund obie

    Zostaw komentarz:


  • jacog
    odpowiedział(a)
    Enriquez, wymiana całego kompletu to chyba podejście od dupy strony jeżeli docięcie nowego w supermarkecie na pewno nie przekroczy 30zł. A żeby grot wymienić wystarczy wybić trzpień. Przy demontażu stacyjki nie trzeba było wiercić srub? Bo kilku różnych autach spotkałem się ze zrywanymi łbami.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Albo wymiana pastylki samodzielnie ze starego kluczyka i przerobienie starego grota.

    Ja, jak miałem jeszcze O2 kupiłem cały komplet kluczyków ze stacyjką i zamkami i wymieniłem tylko pastylki od IMMO. Nie miałem dzięki temu problemów z docinaniem grota.

    Przykładowy zestaw:

    Zostaw komentarz:


  • Deo
    odpowiedział(a)
    dawcio, najtaniej będzie jak kupisz używany scyzoryk do skody i dorobisz grot.
    Potem zostaje Ci zakodowanie immo i tutaj pozostają Ci dwie możliwości ASO albo magik od kluczyków.

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Deo
    dawcio, podjedź do nich -> http://www.kluczyk.krakow.pl/page1.html
    Deo dzięki,ale myślę że własnymi siłami byłoby taniej....

    czy taki będzie pasił :?:
    Informacje o PILOT HLO 1J0 959 753N HLO 1J0 959 753 N 433,92MHz - 4641933954 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2014-10-25 - cena 139 zł

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Dziś dotarł pilot 1K0959753N kodowanie szybko sprawnie pilot działa zamyka otwiera sam bagażnik również szyby otwiera zamyka wszystko OK, jedno ale, alarm meta który jest nie załącza się, czy trzeba coś kodować odnośnie alarmu?

    edit:
    Otóż sprawa wygląda tak:
    1.po odłączeniu akumulatora i użyciu jako pierwszego scyzoryka działa alarm i centralny - pilot alarmu meta nie reaguje w ogóle.
    2.po odłączeniu akumulatora i użyciu jako pierwszego pilota Meta, scyzoryk zamyka centralny ale nie uzbraja alarmu, pilot meta zamyka i uzbraja alarm,
    Poniżej efekt końcowy
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maly745
    Panowie dziś chciałem dokodować pilot i jest błąd
    Pilot 1J0959753DA
    01179 - Incorrect Key Programming
    1J0, to poprawcie mnie, ale chyba platforma G IV/O 1...

    Jest ogromna szansa, ze nie zadziala.

    Zostaw komentarz:


  • Deo
    odpowiedział(a)
    dawcio, podjedź do nich -> http://www.kluczyk.krakow.pl/page1.html

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    .

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    witam czy ktoś z Krakowa lub okolic mógłby pomóc w przerobieniu na kluczyk scyzoryk w mincie z 2011r?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)


    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Oto kluczyk

    Zostaw komentarz:


  • low-raider
    odpowiedział(a)
    Wrzuć zdjęcie jakieś.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Ten mój oryginalny kluczyk wygląda jakby zalany czy da się go rozpołowić?

    Zostaw komentarz:


  • low-raider
    odpowiedział(a)
    Mi do O2 przed FL udało się zakodować pilota z początkiem 3t0 z Tour2 i z O3. Tego 753N nie miałem w łapach, żeby spróbować.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...